Керівником напрямку стратегій МХП призначено ексочільника українського представництва Dеlloit Булаха

"МХП", міжнародна компанія у сфері харчових і агротехнологій, створила напрям стратегії, який очолить Андрій Булах, він також продовжить відповідати за дирекцію досвіду та успіху співробітників, яка обʼєднує управління персоналом та команди захисту здоров’я та безпеки співробітників, повідомила пресслужба МХП у Facebook.
"Унікальність МХП в тому, що це компанія, яка об’єднує яскраві команди, країни на кількох континентах, різні напрями бізнесу та відіграє важливу роль у підтримці економіки країни, громад і сил оборони. У ДНК компанії — постійний розвиток, динаміка, любов до змін і драйв. Водночас цей швидкісний рух має бути впорядкованим, працювати на спільну візію, створювати цінність для команди та країни, а також конвертуватися у фінансові результати компанії, співробітників і партнерів. Саме з цією метою ми створюємо напрям стратегії", — зауважив засновник і CEO МХП Юрій Косюк.
У компанії переконані, що нова функція допомагатиме втілювати стратегічну візію розвитку МХП, а також об’єднає та виведе на новий рівень розробку стратегій у всіх напрямах діяльності компанії.
Булах має значний досвід у стратегічному управлінні. До приходу в МХП він очолював український офіс Delloite, де керував проєктами з аудиту та консалтингу для великих міжнародних і українських компаній. Понад п’ять років він працює в МХП. Продемонстрував високі результати у розвитку компанії як Many Happy People завдяки ефективному управлінню персоналом, захисту здоров’я та безпеки співробітників, створенню комфортних умов роботи та посилення бренду МХП.
"МХП" - найбільший виробник курятини в Україні. Обробляє 360 тис. га в 12 регіонах України. Займається виробництвом зернових, олії, продуктів м'ясопереробки, які експортує у понад 80 країн.
Виробничі потужності компанії розташовані в Україні та Південно-Східній Європі, а також функціонують дочірні підприємства в Нідерландах, Великій Британії, ОАЕ, Саудівській Аравії та країнах ЄС.
"МХП" у третьому кварталі 2024 року отримав $96 млн чистого прибутку, що на 75% перевищує показник третього кварталу 2023 року, водночас виручка зросла на 5% - до $773 млн, валовий прибуток - на 47%, до $249 млн, а операційний - на 62%, до $173 млн.