Інтерфакс-Україна
10:55 06.03.2023

Епіцентр почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі

2 хв читати

Штучний інтелект пише для онлайн-платформи Епіцентру контент та елементи програмного коду, генерує рекламні банери та голосові повідомлення і створює простий програмний код.

Понад пів року онлайн-бізнес Епіцентру тестує використання нейромереж на своїй онлайн-платформі. Зокрема на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Як зазначають в компанії, якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор. Втім, робота нейромереж дозволяє значно зменшити час для пошуку ідей та фактів, а також автоматизувати рутинні задачі. 

Використання штучного інтелекту показало високу ефективність і в рекламних комунікаціях онлайн-платформи Епіцентру. З допомогою ШІ рітейлер озвучує текстові оголошення та їх комбінації, а також персоналізує відео. Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. В результаті конверсія по відеокампаніям зросла майже в 2 рази, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager. 

За словами діджитал-маркетинг директора Епіцентру Андрія Труша, компанія планує використання штучного інтелекту для подальшої автоматизації та роботизації багатьох процесів в онлайні. “Нашим клієнтам потрібна швидкість, влучність та якість комунікацій. У швидкозмінному середовищі неможливо це зробити без штучного інтелекту”, - говорить він.   

Вже зараз дизайн та текст для значної кількості рекламних оголошень та креативів компанії створює і перевіряє штучний інтелект та технології автоматизації. 

“Штучний інтелект може робити дизайн та контент більш креативним, персоналізованим та, головне, унікальним. Таким чином картинка, яку він генерує, максимально відповідає уподобанням клієнта. Також з його допомогою можна тестувати інфографіку для візуалізації складної інформації та зробити подачу характеристик товару більш зрозумілою для користувачів”, - уточнює Андрій Труш. 

За його словами, компанія готова максимально масштабувати цей досвід, експериментувати з підходами та сферами застосування, та планує приділяти велику увагу використанню ШІ для аналізу й аналітики.

ОСТАННЄ

Forbes Ukraine організовує форум НадЛюди 2025, де оголосить Найкращого роботодавця року

Відкриття рахунку в цінних паперах тепер доступне у застосунку OTP Bank UA

Співробітники Київстар та інклюзивна пекарня Good Bread реалізували ініціативу «Підвішені паски для військових»

Київський Безпековий Форум 2025: єдність заради перемоги та миру

Порошенко передав військовим ще три комплекси протидії технічним розвідкам

Станьте частиною наймасштабнішої логістичної виставки в Україні: XXXІІ День Логіста та DistributionMaster-2025!

Українські виробники звернулись до Зеленського: звинувачують правоохоронців у тиску та захисті недоброчесних імпортерів

Понад 100 видів віскі та 60 дегустацій за два дні: як пройшов Kyiv Whisky, присвячений культурі споживання міцного алкоголю

Петро і Марина Порошенки привітали українців з Великоднем: зневіра – не наш шлях

В Ужгороді відбудеться наймасштабніша медична подія в Україні - конференція "Breast Weekend 2.0

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА